En förmiddag med min kalender.

Idag har jag ägnat mig åt att organisera mitt liv, online som en riktig heder för min generation. Riktigt så fast i den virtuella världen är jag inte att jag gått med i ett online samhälle, bara lugn. Låter förvisso kanske lika rubbat att ägna min egen-tid åt att strukturera upp kalenderpunkter men för mig var det avkopplande. Under lunchen med C ägnade vi oss åt riktigt tjejsladder- det var en dunderkur för humöret. Vi gjorde även upp lite planer över kommande strapatser,  såsom midsommar och dylikt.

Äntligen har jag beställt klipptid- även om det dröjer någon vecka än är det skönt att se fram emot att få håret i ordning. Sprang på ett fint ställe i Malmö på hemvägen igår som erbjöd ett bra pris under sommaren. Super tycker jag som för tillfället har liten möjlighet att ha håret utsläppt. Under veckorna på grund av jobb & på helgerna stavas anledningen behov av klippning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0