detaljer..kan vara nog så viktiga, eller förbryllande

Som sagt letar jag för tillfället efter en händig man...eller kvinna som kan fixa layouten på min blogg. För den som känner sig manad vet jag hur jag vill ha det dock inte hur man får det (gratis)

För övrigt är F åter på svensk mark & det känns verkligen superroligt!! Har längtat ihjäl mig även om hon gärna hade fått fortsätta bo utomlands (av anledningen att hon trivs, samt att jag ju hade kunnat hälsa på!). Med risk för att låta föråldrad i förtid måste jag bara få konstatera att jag inte kan fatta att det verkligen gått 1 år sedan vi skrev våra Finals. På ett sätt är vi ju fortfarande IB, vilket alltid var den stora faran- att  vi var IB istället för att vi gick IB. Kanske är det då dags att ta tag i pratiska detaljer inför flytten, min flytt till L'pool. CSN har begärt kompletteringar (löjligt simpla sådana), vad finns/behövs i studentrummet, jämföra mobiloperatörer etc etc. Alla dessa små detaljer som jag tvingat mig själv att lägga på is - kanske är det på tiden att ta tag i dem.

Från en sak till en helt annan- jag ska bli bättre på att ta foton med mobilen & lägga upp här för mer intressant & dynamisk läsning, promise ;) Så imorgon kommer förmodligen bilder till bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0