Vårtecken?

Det verkar som att solen har tänkt skina varje morgon- vilket är enda tiden på dagen då jag personligen har någon nytta av att den tittar fram. När jag kommer till jobb vid 9.30 är jag som sagt inomhus till lite efter 19.00 och då är dete redan mörkt, nästan i alla fall. Idag tänkte jag försöka ta något vårfoto med mobilen på väg till bussen. Kommer jag nu bara ihåg detta när jag väl beger mig så lägger jag förhoppningsvis upp lite vårbevis här, det måste ju finnas några även om jag ännu inte lagt märke till dem. För tyvärr måste jag erkänna att jag går till bussen, till jobb, jobbar & åker hem utan att närmare registrera vad jag ser på vägen. Skönt vissa dagar men jag tänkte ändå göra en ansträngning av vara lite närvarande, njuta av solen och den antågande (hoppas!) våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0