Vardagssysslor

Är hemkommen från jobb, middagen blev överblivna baguetter från caféet. Har kommit mig för att städa lite & funderar på att få lite frisk luft (till och från bussen kan ju inte räknas), sen kan jag färga håret innan jag går och lägger mig. En annan syssla som jag tänkte ägna mig åt lite sådär meditativt är att rensa upp allt s**t som jag i sämre studer bara tryckt upp på vinden. 99,9% ska till tippen men där kan ju finnas en eller annan sak som jag vill spara av sentimentala skäl. Hittade exempelvis mormors konfirmations psalmbok. Jag är överhuvudtaget inte religiös själv & ska inte ha den till något men den har ett sentimentalt värde & därför vill jag spara den- som ett minne.

Kom på att jag behöver betala räkningar & hyra också, passade därför på att göra det när jag nu sitter framför datorn. Med mobilräkningen fick jag erbjudande om att prova Skype i mobilen, kostnadsfritt i 1 månad. Det skulle sitta fint nu- så slipper jag tinga internetsladden. Ska nog fixa det...

Näe, nu måste jag se till att avsluta här om jag ska orka promenera ett tag & sedan färga håret- fotbollen på tv hoppar jag faktiskt över idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0