Snöoväder i Skåne

Imorse var det en fin vårdag om än något isig vind. Detta klädde jag mig för när jag begav mig till jobb, alltså munkjacka & väst...Under dagen började det verkligen att blåsa och att SNÖA. Gissa om jag blev blöt & kall på väg hem med bussen. Till på köpet lyckades jag att hoppa av vid fel hållplats- det var kanske mindre klyftigt av mig, speciellt med tanke på min för väderleken dåligt anpassade klädsel. Sänder en tanke åt F:e som sitter i något behagligare Kalifornien, förmodligen vid poolen...

Kommentarer
Postat av: Pehr

Tjena Petra

Jag skulle behöva en smula hjälp. Jag såg i tidigare inlägg att du pluggat kriminologi. Grattis till lyckad uppsats.
Jag söker en tjej som startat kriminologi i Malmö VT08. Problemet är att jag inte känner henne vid namn. Jag vet bara några mindre detaljer. 177 lång, pluggar kriminologi grundkurs. född 86, uppvuxen i linköping, bor nu i gårdstånga{flyinge). rider där ute.


Har du någon kontakt som kan hjälpa mig?
Tack på förhand
/Pehr
Hur kan jag hitta hennes kontaktinformation utan namn.

2008-03-17 @ 23:23:11
Postat av: Pehr

Hej
Missade en detalj igår som skulle kunna ytterligare beskriva henne. Just nu är hon på resa i thailand. Åkte från sverige den 12/3 tillsammans med sin mamma. Tror hon skulle borta i ca tre veckor.

Mvh

2008-03-18 @ 08:28:24
Postat av: Petra

Hej Pehr,
tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Jag läste ht07 & känner därför inte till personen du vill ha tag på. Du kan ju alltid prova anslagstavlor eller dylikt. Av nyfikenhet- hur kommer det sig att du läste min blogg?

2008-03-18 @ 21:18:51
Postat av: Hej Pehr

Tjena igen
jag sökte kring kriminologi och hittade din sida via google tror jag.
Du känner ingen som går i den klassen eller som du träffat på som jag kan söka genom. Gemensamt forum för kriminologi?

Annars får jag tacka för hjälpen. Mvh Pehr

2008-03-19 @ 10:26:55
Postat av: Petra

Tyvärr, det enda forum jag känner till är lösenordskyddat för respektive kurs. Inte heller har jag längre kontakt med någon vid kriminologi kurserna på MAH. Hoppas du har bättre lycka på annat sätt... Mvh P

2008-03-19 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0