Skönhet på burk- lukt av svettig apa

Jag ska bli bättre på att ta hand om mina fötter, nu när jag står upp hela dagarna, alla dagar i veckan. Varje kväll ska jag smörja in dem- I shall! Något annat som bör smörjas in varje kväll för optimalt resultat är min Summer Glow Lotion vilken införskaffades därför att jag tröttnat på att vara en blekfis. Varför måste då brun-utan-sol produkter lukta svettig apa samt vara så svåra att få snyggt?? Visserligen är detta en av de bättre produkterna, ändå kan jag vakna till insikten att en vit fläck smuggit sig fram på huden. Typiskt!

En kund hävdade att han hört löften om en vår i antågande. Hoppas kan man ju- skulle vara härligt att åka till jobb & hem igen något mer lättklädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0