Routern äntligen i funktion!

Så äntligen har jag fått routern att fungera. För ett tag sedan (läs: i somras) i samma veva som vi bytade internet-leverantör, slutade routern av någon anledning att fungera. Efter att ha ringt support fick vi köpa en ny dosa men problemet kvarstod- naturligtvi!. Fler samtal till support, inget hjälpte. Till slut lades projektet på hyllan...Så idag testade jag igen och fick det att fungera! Fråga mig inte hur det är kopplat- i alla fall inte som det är meningen, men fungerar gör det!! Så nu har jag varit och inhandlat 2 nätverkskablar för att S & jag ska kunna koppla upp våra datorer medan J använder den stationära. Så slipper vi då pussla med tider för att alla ska få internet-tid, & jag kan prata på Skype utan att J eller S står & hoppar för att kunna göra lite skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0