Nöja mig med tanken?

Så sitter jag här igen... ute är det en underbar vårdag & jag har redan varit ute och promenerat. Innan det är dags att bege mig till jobb passar jag dock på att drömm lite om att åka och hälsa på F men även E. Transporten till & från Bristol landar på 2000:-, (Barcelona är lite dyrare men inte mycket.) vilket egentligen inte är fy skam. Dock är det ju pengar som ska finnas på kontot, helst skulle de ju egentligen stanna där. Får se hur länge jag klarar mig eller om det hela slutar med att jag reser istället för att spara pengarna vilket är vad jag känner mest för, just nu i alla fall. Men sen var det ju semestern som vi skulle försöka spara ihop till...hmm. Förhoppningsvis jobbar jag mycket några månader framöver sen får jag se...det är så mycket man vill & tänker sig. I nuläget involverar många av mina tankar packade väskor, gater och ett annat land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0