Boendeansökan

ARGH! Har fått min ansökan till boende vid Universitetet i Liverpool på mailen. Där inbjuder dem till att ansöka online- men så svårt att välja! Nu har jag i alla fall fyllt i ansökan vilken ska rangordnas från 1-3, är dock lite osäker på om jag ska byta plats på 1:an & 2:an, hmm... Förresten undrar jag hur lång tid jag har på mig att fundera äver detta innan de börjar gå igenom ansökningarna & skicka ut erbjudanden. Kan man klydda senare och ändra plats på prioriteringarna om man får ett tidigt erbjudande?

Alla dessa val är roliga eftersom det får mig att inse att det faktiskt närmar sig men är samtidigt så svåra, och lite läskiga, eftersom det inte finns några "svar" att gå på. Det ena är ju inte objektivt sämre än det andra...

Hursomhelst så finns det numera en ansökan i alla fall. Sen får jag se hur det blir med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0