Blask, snålblåst & en fotbollsplan

...en helt vanlig träningsmatch i fotboll alltså. Börjar så smått uppskatta trogna åskådare nu när jag själv övergått från spelare till supporter. Gick i halvlek dock eftersom jag bestämt skype-tid. Headsets hörlurar/mikar/båda krånglade dock lite, får se om det fortsätter- då får jag kanske fixa ett nytt. Inte hela världen, det jag har nu kostade ca 200:- på Onoff men hade i alla fall trott att det skulle hålla lite längre än knappt ett år. Ska kolla runt lite på nätet...Till sommaren hade jag i alla fall tänkt skaffa/önska webbkamera samt headset (det jag har nu är mycket obekvämt för min små öron) så att jag lätt kan kommunicera med nära & kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0