Veckans lista

HAR DU:
Ett förhållande:
Nope, passar mig utmärkt just nu
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: ehh, nja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Lite småförälskad har jag allt blivit
Fått ditt hjärta krossat: Nej, de tror jag inte
Skrikit åt en lärare: Skrikit och skrikit....råskällt kan jag definitivt bocka av
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Inte vad jag kan minnas...skulle vara en optimistisk beskrivning om hur långt på väg jag hunnit.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Absolut inte!!
Snusat: Nej
Rökt: Provat och fattar noll- fruktansvärt äckligt

DAGENS:
Klädsel:
Jeans, t-shirt och smycken
Smink: lite foundation, mascara & rouge
Frisyr: Utsläppt
Låt: Warwick Avenue
Vill ha: september månad, nu!
Sjuka: Ingen
Drog: The
Saknad:
Köp: Inget
Godis: Inget
Attityd: Glad
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Hoppsan, vilken morgonfrilla. Luggen rakt upp som en skidbacke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0