uppfräschning

Jag var iväg och klippte mig igår- det blev faktiskt riktigt bra för att ha klippts av en frisörelev. Enligt mamma är stuket en rufsigare Cleopatra frisyr. Jag hade satt in en bild men jag har legat ute och solat hela dagen så frisyren är inte riktigt till sin fördel.

Jag passade även på att köpa en nagellack från Mavala, i färgen Madrid. Inte alls ett bra köp. Så fort jag kommit hem, och såg färgen i annat ljus, insåg jag att den var på tok för plastig. Tänk Barbie/callgirl...not quite. Mamma räddade dock mitt snopna impulsköp & blandade till en riktigt snygg färg med hjälp av annat nagellack vi hade hemma. Så nu är det istället ett rött koralligt lack! Imorgon ska jag förresten in på H&M för att leta upp Max Faxtor Nailinity i färg 214. Men för tillfället, vad tycks om min hemmagjorda färg & nya shorts??

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0