The Streets of London

The man who's tired of London is tired of life itself- 'cause London has everything life can afford. Dr Samuel Johnson.

Sitter innan jobb och suktar över internet- London! Av ekonomiska och tidsmässiga skäl har jag hållit mig på hemmaplan sedan november, vilken evighet. Nu under sommaren bara väntar ledig tid på att uttnyttjas till nya resäventyr. Peter Harrysons guide till London fick mig att trilla över kanten. Det blir en tripp till London i sommar, vet inte än när, med vem eller hur länge. Det mest fantastiska med London är att jag efter ett par besök bara lyckats sniffa lite på ytan- jag har inte besökt eller sett ens en bråkdel av vad Harryson tipsar om. The Inns of Court, Blackfriar's, Barton Street, The Globe, The Strand, St Martin's Lane & Old Bailey!!! Och så vill jag uppleva The Proms. Redan nu vet jag att 100 besök inte kommer räcka, än mindre 1. Harryson besöker i snitt London 1 gång i månaden och jag förstår honom mer än väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0