Outrättat ärende

Det var faktiskt inte så att jag glömde bort det. Passet har alltså inte blivit uthämtat. Själv kom jag ihåg att ta med mitt gamla pass OCH att hoppa av bussen på väg hem från jobb. Efter att ha stått i kön en stund visade det sig att polisens datasystem hade kollapsat istället för att stå kvar och inleda en oviss väntan bestämde jag mig för att åka hem och återkomma en annan dag.

Nu sitter jag istället hemma med väldigt osmickrande inomhustofflor på fötterna, eftersom jag fryser, och tänker på att jag inte ska vara hungrig, vilket jag är. Har dock bestämt mig för att nog får vara nog, speciellt så här inför bikinisäsongen- det ska dras ner på portionerna och jag ska röra på mig ännu mer. Hade det inte varit för att jag känt mig som en gammal tant, hade jag kanske till och med kunnat krypa ner i min säng & gosa. Det får dock vänta några timmar...om jag inte sätter på en film på datorn för då är det förstås okej. Inga filmer har heller dykt upp från Lovefilm, jag börjar bli riktigt irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0