Midsommar väder

Japp, vädret har officiellt meddelat att det nu är midsommar vecka- regn och sol om vartannat. Visst är det typiskt att fira sommaren under en tid då det tveklöst alltid regnar!

Höll på att somna på bussen när jag var på väg hem, är attans så trött. En släng av förkylning är kanske på G, eller så är det tanken på några dagars ledigt som gör det?! Jag har det första 6 Harry Potter böckerna på min iPod (F ska skicka över 7:an), inläst av Stephen Fry. Förvisso var/är? han manodepressiv och säkerligen inte rolig att vara runt, men han läser väldigt engagerande. Dessa lyssnar jag alltså om på för tillfället, vilket även det får mig att sjunka djupare ner i busssätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0