I min väska

De flesta som känner mig vet att det är jag som står för majoriteten av väskinköpen, även om syrran hittade en fin en på rea häromdagen. Då hade man ju samtidigt kunnat anta att jag även skulle vara strikt med ordningen i mina väskor, haha fel, Fel, FEL! Än så länge lånas väskorna till höger och vänster och inte ser det bättre ut inuti den väska som jag för tillfället begagnar. Men jag försööökte faktiskt rensa upp härom veckan., i ÄRLIGHETENS namn är jag inte direkt en person som har en perfekt matchande väska som överensstämmer med det samordnade innehållet.

Det här är vad som finns i min väska (just nu & det jag kunde hitta i alla fall):
 - Mobil (utan någon bestämd plats med påföljd att jag alltid måste rota runt som en galning när någon ringer. Hinna svara vill jag ju. Skulle jag ha bemödat mig med att få ner den i mobilfickan blir jag så paff att det tar en stund till innan jag lyfter luren)
- Nycklar, en rejäl knippa så den är det inget problem att hitta.
- Filofax
- iPod
- Kortetui
- Tamponger, olika storlekar
- munsprej
- överstrykningspenna
-tippexpenna
- schampoo, provflaska från ngn frisörsalong
- fickspegel
- stick-notes
- 4 läppstift
- 1 läppsyl från Elizabeth Arden
- Eight Hour Handcream, Elizabeth Arden
- Lovespell Lotion från Victorias Secret
- och ja visst, Plånboken

Väskinnehåll i slutet av juni 2008

Måste erkänna att det var mycket mindre än vad som brukar gå ner däri. Förut hade jag en fin liten turkos necessär att förvara sminket i, den är dock putsväck. Hoppas att jag hittar den när jag packar i slutet av sommaren och drar fram allt för den var alldeles super. Detta rymms för tillfället i en vit H&M-väska av modell lite lagom strikt...



Hur ser era väskor ut???

Kommentarer
Postat av: Sanna

Väska??? Har slutat med såna ego-grejer. Får jag med mig tre påklädda barn och ett knippe nycklar ut genom dörren är jag jäkligt nöjd.

2008-06-30 @ 21:55:46
URL: http://sannaiknopparp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0