i-landsproblem

Dagens i-landsproblem: det blir för varmt med laptopen i knäet! När jag kom hem från jobb idag kollade jag genast posthögen, har klyddat med CSN för att de ska betala mina undervisningsavgifter. Äntligen låg där ett beslut på detta faktum. Hittade även en räkning från Lovefilm, ett företag som skickar hem dvd:er från en egenkomponerad filmlista. Trodde att jag fortfarande hade gratis provomgång- tydligen inte. Det blir till att säga upp prenumerationen & sedan starta en ny med nästa rabattkupong! Hehe... Snopen blev jag när jag snabbt som ögat slet upp kuvertet från England. Där låg bara ett långt EU-formulär att ifyllas om jag vill ansöka om EU-studielån, vilket i praktiken är precis samma sak som CSN. Humpf...och jag som hoppades att det skulle vara välkomstpaketet, visserligen var det ett fjuttigt kuvert men ändå.

Nu måste jag sluta skriva för datorn bränner låren :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0