.

God morgon! Vaknade pigg imorse på sängens nya plats. Visserligen går det att skymta gråa moln lite varstans men det ser ändå ut att kunna bli en fin dag. Än så länge har jag lyckats komma ihåg vad jag ska fixa idag, som att ta med mitt gamla pass för makulering så att jag kan hoppa av buseen på väg hem efter jobb och få ut mitt nya. Pass kontrollerna är förvisso smidigare men jag tycker ändå att det är lite tråkigt att få gränskontroller stämplar i passet. Jag kommer ihåg att jag kände mig grymt snuvad på en del av upplevelsen som liten. Nu är det ju mer digitala medel som står till buds, jag är glad att jag slapp föra in fingeravtryck. Dagens planer är alltså att:
 
Jobba
Hämta ut nytt pass
Låna/lämna bilioteksböcker

Är det någon mer än jag som ännu inte hunnit iväg för att se Sex and the City filmen? Det sägs att den ska vara fullt sevärd, innan jag åker måste jag ändå göra av med mina 2 biocheckar. Förresten så är jag lite sur på Lovefilm.se. Jag glömde att avboka vårt gratis abonnemang så nu har jag fått betala för en period till, ändå har jag inte fått några filmer hem i brevlådan. Får jag inga idag så kommer de få ett argt samtal av moi imorgon. Ska jag nu ändå behöva betala så vill jag utnyttja tjänsten, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0