Skön morgon!

En sådan härlig morgon!! Vaknade lite före väckarklockan, gick ner för att göra lite äggröra till frukost. Sedan ut till brevlådan för att hämta tidningen, hittade ingen men däremot en gosig hund och en lite glad grannkille som var ute. Väl inne i köket insåg jag att tidningen låg prydligt på bordet, hoppsan! Satte på lite kaffe istället och slog mig ner med frukosten. Nu några timmar senare har jag hunnit ligga i sängen och läsa lite, duschat, avbokat tandläkaren (deras datasystem fungerade inte heller, avboka gick bra men kunde inte få en ny tid) och suttit ute i trädgården. Snart bär det av till jobb- synd en dag som denna. En dag i trädgården hade inte varit fy skam, den dagen kommer...till helgen om inte annat (Får hoppas att väderrapporten har fel & att det blir fint i helgen dagens rapport till trots)


Inte min trädgård, ser mysigt ut med en bok & en kopp kaffe eller te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0