Alanya, Turkiet

Innan jag åker ska jag förstås packa väskorna för en annan anledning- SEMESTER!!! Det bär av med flyg från malmö till Alanya, Turkiet =) Hur jag ska kunna få med mig allt i bagaget utan att överstiga restriktioner samt lämna plats till ev. shopping (fast naturligtvis kommer inte JAG handla något, jag down-sizar inför Liverpool) är lika problematiskt oavsett hur kort eller lång tid jag ska vara borta. Jag, i en bikini, på en solstol med drink i handen- underbart!!


Alanya- ser inte så dumt ut!


Hotellet


Poolen!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt härligt!

Själva ska vi så långt som till Beddingestrand i morgon och en vecka framåt.

Kram på er!!!! Hälsa mamma!!!

2008-07-31 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0