guider och shopping

Satt och googlade lite på nätet, mest för att jag inte har något annat för mig. Hittade en guidebok till Liverpool på Amazon för ca 170:-, Discover Liverpool av Ken Pye. Som jag letade när jag skulle åka till Liverpool, fast då mest i bokhandlar och på biblioteket - naturligtvis hittar jag en nu. Egentligen fungerar ju internet alldeles utmärkt som informationskälla, så kan klimatet sparas en gnutta.

Funderar på att köpa någon orkidée att ställa på mitt rum- helt såld på denna enkla men ändå klassiskt vackra blomma. Är dock inte särskilt säker på att mitt humör tål att någon av kissemissarna gnaskar upp mina hundralappar i tron att det var en sprillans ny leksak åt dem. Sen är det väl lika bra att inte köpa på mig någonting alls innan jag åker (mina nya rutiga, högklackade räknas inte), det är problem nog att få över det jag redan har =) Det är ju ett civiliserat land jag åker till- det går mer än utmärkt att shoppa där istället!!! (de enda som gråter krokodiltårar är kontot & min plånbok) Vad jag däremot inte kommer motstå är Tommy Hillfinger's nya parfym Dreaming- helt underbar!

Hursomhelst så letar jag vidare på jobb-fronten. Skulle vara trevligt att ha lite tur snarast...


Kommentarer
Postat av: Sabina

Köp på! Syster offrar sig självklart för blodsbanden!!

2008-02-27 @ 11:48:42
URL: http://sabina88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0