Blandade bilder

Här följer lite blandade bilder där  jag roat mig, varit lyckligt, eller känt att jag levt!

Erika & Jag under IB-bonfire (där vi brände gamla IB-papper som vi inte längre behövde)


Frida & jag under IB-bonfire


Erika & Jag, studentbalen på Grand Hotel; Lund


Jag & Tony i balsalen, Grand Hotel


Jag och Tony utanför Katedralskolan tidigt på morgonen efter balen


Jag, Christina & Erika i toppen av Deutsches Reischstag under en IB-exkursion till Berlin.


Lunds BK i San Marino (jag är blond, knä-stående i mitten- för en gångs skull huvudet högre än andra!)


Jag vid Place de la Concorde, Paris


Jag & Frida i Buttes de Chamont, Paris


Jag & Erika, julen 2007


Freddie, Petra & Tony, återträff hemma hos André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0