Trevlig fredagskväll!

Är hemkommen från en dag på universitetet & sitter med en kopp kaffe och donar runt lite. Middagen tänkte jag vänta med i ungefär en timme till. Slog en titt på kalendern bredvid skrivbordet, stor & ful med reklam från hjärnhinneinflammations samfundet, och insåg att så här dags om 2 veckor checkar jag in på Manchesters flygplats! Tjoho =)

Lite värdsliga nyheter:
* SVT har börjat lägga ut Svensson, Svensson i mediaspelaren som faktiskt fungerar. Detta tackar i-ländernas befolkning för men kan inte hjälpa annat än att tilläga: hur många avsnitt har jag missat därför att jag inte visste detta? Rätt svar; 4 stycken

* Fick äntligen tillbaka min uppsats. Jag klarade mig och fick till och med ett riktigt hyfsat betyg. Speciellt med tanke på att det är den första jag skrivit på den här nivån.

Ikväll är det jul-disco i derbibaren och jag hade till en början tänkt gå dit. Istället har jag blivit bjuden till en julfest/kväll hemma hos en kursare. Det lät trevligt tyckte jag och tackade ja till det istället. Beroende på hur länge vi är där skulle jag ju kunna titta in om baren som är öppen till 01.00, vi får se...Jag hoppas på en trevlig kväll!


Nu hamnade det här fotot på sniskan. Det är i alla fall inifrån puben vid psykologiska institutionen (The Cambridge). Taket där är så fint juligt, upptäckte vi idag!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stort grattis till klarad tenta och uppsatts

2008-12-06 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0