Slutspurt!

Japp, nu är det sista ryket här. Mest är det ju den förbenade rapporten som gnager på samvetet, eller nerverna. Nog kanske mest orken.  Hursomhelst så har jag skrivit ihop en forskningsrapport som lämnas in under eftermiddagen imorgon och sedan är det jul på riktigt!! Sista ryket på biblioteket imorgon alltså, skriva ut och sedan klar. Ser fram emot tenta-plugg för tillfället (där har ni en mening som inte många trodde existerade).

Jag SKA göra klart den här, jag SKA INTE titta på film, läsa bok, slösa bort tiden på internet eller något annat för att fördriva tiden =) Sedan ska jag njuta imorgon!!! (Möjligen hänger jag med killarna ut ikväll men vi får se, har inte bestämt mig ännu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0