produktivitet?!

Argh! Får ju ingenting gjort idag. Läsningen ligger jag bra till i men det hade varit otroligt skönt att komma igång på riktigt med forskningsrapporten som ska lämnas in den 19 december. Det verkar som att det får vänta till en annan dag. Har tidigare tittat på ett avsnitt av Svensson, Svensson och känner mest för att slå ihop jobbet och lägga mig i sängen. Har i alla fall bestämt mig för att åka till gymmet ikväll och gå på ett step-pass. Egentligen borde jag ju därför jobba på nu men motivationen tryter. Det blir nog en stunds vila ändå.

Det ska bli skönt att komma hem över julen känner jag- LÄNGTAR! Det ska bli så härligt att träffa alla igen och ha ett kök samt en soffa *hihi*.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kom du och hälsa på en dag så ska jag visa vad en utedag är. Glöm inte termobyxor och grillkorv :) Kramar!

2008-12-04 @ 20:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0