Packar...

God morgon! Har varit nere och ätit frukost med guysen för sista gången den här terminen. Kan meddela att jag nu tyvärr mår illa. Det är inte meningen att man ska äta en full english fry-up för att sedan följa upp med müesli. Om ni nu inte visste det redan, kan jag meddela att det är en MYCKET dum idé.

Om en stund måste jag åka in till Foundation Building för att klydda lite med ett formulär som CSN skickade ut igår men vill ha ifyllt och postat innan jag får nästa termins utbetalning. Smart framförhållning, de tror kanske att vi har all tid i världen. Tur att jag inte åkte hem tidigare säger jag.

I alla fall, ha en bra dag. Ikväll är jag i Sverige igen- smaka på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0