Onsdag kväll

Idag har jag, förutom frukosten, suttit vid skrivbordet och jobbat mest hela dagen. Om bara en liten stund ska vi ta oss över till matsalen och få i oss lite näring. Senare är det ett "hus-möte" under vilket vi förhoppningsvis får lite användbara tips på hur vi kan ordna boendet för nästa år. En termin får snabbt förbi minsann, speciellt när det är större saker som ska fixas och många som är inblandade.

Vi har förtjänat lite luftning så B och jag har planer på att dyka in i baren också senare. Den är ju inte särskilt långt borta men det gäller ju att lägga in en växel inför julen som är 2 veckor härifrån. Mycket som ska måste hinnas med och en del som gärna får vara klart- vill ha så lite som möjligt med mig hem till Sverige!

Önskar er en fab kväll, nu börjar min mage kurra. Får sluta jobba, skruva upp julmusiken och njuta stunden som är kvar istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0