Julen är häär!

Rapporten är inlämnad- äntligen! Vinnie uppmuntrar, eller så är han bara väluppfostrad, och påstår att den utan tvekan får en 2.1. Inte mig emot =)

Håller som bäst på att samla ihop lite saker att packa ner. Böckerna och alla är så otympliga, fast jag har tagit ut alla papper ur pärmarna. ARGH! Hmm, det löser sig nog. Kan kanske inte ta lika mycket med mig tillbaka som tänkt men det behövs ju egentligen inte.

Nu när julen står för dörren känns det konstigt att lämna Liverpool. Jag åker hemifrån för att åka hem- snacka om att slå knut på hjärnan! jaja, jag är kvinna och vi får lov att ändra oss en gång i minuten. Eller hur?! Fast jag antar att det är en bra känsla, att vara så hemma här att det känns konstigt att åka ifrån alla för ett par veckor. Nu återstår bara att packa klart, städa upp i köket (dvs slänga sådant som blir dåligt), önska varandra god jul och ta mig till flygplatsen! Hursomhelst så är det baren som gäller ikväll, vi skulle egentligen ha gått ut men Jim åker tidigt imorgon bitti och hursomhelst var vi andra ute igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0