God natt!

På grund av sjukdomsfall blev det ingen träff med Frida som tyvärr istället fick hoppa in och jobba! Sånt är livet dock och vi bokade om till en lunch-date imorgon =) Sjukdom, närmare bestämt kräksjukan har även satt käppar i hjulet för nyårsfirandet som för tillfället är satt i karantän. Får väl se om det till slut blir något, annars passar jag på att utnyttja dagen till att plugga och har en annan dag som fest dag.

Just nu sitter jag och önskar att det skulle vara något BRA på tv för en gångs skull, just nu känner jag verkligen varför jag inte saknar att ha en tv hemma! Egentligen kunde jag ligga gärna gå och hämta kurslitteraturen...

Funderar även litegrann på det här med våren ekonomi. Jag skulle verkligen behöva en ny laptop men det kommer i så fall införskaffas hemma i Liverpool. För det första får jag inte CSN pengarna tidigare samt att ajg då kommer ha rätt strömkabel och behöver inte oroa mig för leveransen. Det där med svenska å, ä, ö kan säkert lösas på annat vis. Sedan hade det även varit skönt med en skrivare, får kolla på Tesco och ASDA.

Får väl återgå till att förgäves zappa igenom alla kanaler, God Natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0