God förmiddag

För skjuta upp rapporten en liten stund till och slänga in ett god förmiddag här!

Det slog mig igår att helgen som kommer är den sista här innan jul. Ikväll ska L-block ut och äta middag, italiensk restaurang blir det, för att på sätt och vis "fira" den här terminen. Mest är det dock för att jag och de andra tyckte att de kunde vara trevligt för omväxlings skull. När vi bryter för jul kommer vi inte se varandra på 3 veckor, konstigt när vi nu kommit varandra så nära.

Med julen i antågande antar jag att det är dags att fundera på julklappar. Någon som har en tanke...inte det nej?! Inte jag heller kan jag meddela. Gör vi överhuvudtaget julklapps-grejen i år eller har vi bestämt oss för att låta bli?! Det får bli som det blir med det. Det ända jag funderar på inför jul är den förbenade forskningsrapporten som ska vara kalr nästa fredag. Annars finns ingen antydan till julstress, jag bara njuter av de julmarkörer som finns!

Fick ett jättesött julkort av Becky när hon kom hem i måndags. Egentligen skulle jag nog inte fått det förrän i nästa vecka men antar att hon inte kunde hålla sig!

En julgran har vi fått nere i matsalen:


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jo, vi gör typ julklappsgrejen. Jag har en lista, men jag tror inte du vill höra (om du inte vunnit på lotto då...)

2008-12-10 @ 17:11:09
URL: http://sabina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0