Årets sista kväll

Nu har alltså ett år gått förbi, 2008 har kommit till sitt slut. Jag förmodar att det skulle vara på sin plats att summera året som gått....samtidigt känner jag mig själv tillräckligt väl för att inse att jag förmodligen inte kommer ha tålamod med att göra det ordentligt. Lika lite som det där med nyårslöfte. Förvisso tror jag på att ha en plan eller rättare sagt en röd tråd eftersom det annars kanske är svårt att motivera sig till att jobba om man inte ens vet vad man arbetar för. Som för tillfället är min plan relativt långsiktig, av rent praktiska skäl, eftersom det tar ca 5-6 år att bli psykolog.

Nu ska jag i alla fall köra iväg lill-syrran till hennes nyårsfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0