2:a Advent!

Solen skiner utanför och "värmer" upp frosten som ligger kvar sedan natten. Förvisso är det kallt men det ser ändå fint ut, en utmärkt vinterdag om mössa och vantar åker på. Gick bort till frukosten/brunchen utan förvisso men det var inga problem.

Egentligen skulle jag ha tittat på Vincents första rugbymatch idag men den har blivit uppskjuten tills efter juluppehållet. Antar att jag verkligen inte har någon anledning att skjuta upp rapport skrivandet mer nu. Nog för att jag skulle kunna men rapporten ska ju lämnas in om ungefär 1,5 vecka och någon måste ju skriva den!

Hoppas ni har en skön söndag!

P.S har kommit på en ny användning för korsordstidningen, jag löser bara korsord när datorn krånglar (nästan bara då)Jag blir inte lika irriterad och den räcker längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0