Ibland är det skoj att tömma brevlådan

Sitter och ordnar lite med smågrejer som alltid verkar samlas fortare än vad man skulle kunna tro! Fast om en stund ska jag hämta hem S för lite lunch.

Var precis ute och hämtade posten. Äntligen har välkomst paketet kommit från Liverpool!!! Wii- fick hala upp telefonen och slå en signal till mamma på direkten. Tyckte det var så lustigt att hon frågade imorse om jag hört något och att jag då slängde mig ut i en lång harang om att jag säkert inte skulle få det förrän jag redan åkt till England. Tji fick jag för mina fördomar! Så nu ska jag fixa lite kaffe, krypa upp i soffan och mysa med alla broschyrer. Återkommer senare med uppdateringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0