Ett träd- för en oläst broschyr

Får passa på att posta några rader innan det bär iväg till jobbet. Med 49 dagar kvar till avresa väntar jag fortfarande på informationspaketet från universitetet. Vad jag däremot har fått är onödig reklam, ett helt kuvert skickat från Cheltenhamshire för en liten fjuttig broschyr från Llyods (engelsk bank).  I mitt stilla sinne tänker jag att det verkar helt befängt, i internets tideålder skickas ynka, fjuttiga reklamblad fortfarande ut när broschyren lika gärna hade kunnat mailas till mig?! Även om jag inte precis rensar inbox läser jag i alla fall långt mer reklam-mail än snigel-reklam. Jag hade ändå redan bestämt mig för att öppna ett konto hos Barclay Bank, de har ett konto på campus. 

I avsaknad på nyheter från UoL får ni, som jag, hålla tillgodo med bilder på hotellet. Första natten kommer jag som sagt bo på hotell i kända & fashionabla Albert Dock.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0