Sova eller inte?

Igår kväll blev jag övertalad, nåja beordrad snarare, till sovmorgon idag. Andra dagen i rad för mig som sällan sover längre än till 8.00. Därför kan jag inte hjälpa det, att vakna och inse att klockan är över 9.00 ger mig fortfarande panik- och en känsla av att stora delar av dagen redan har gått förbi. (även om detta naturligtvis inte är sant, rent matematiskt). Kanske något jag bordeträna upp, det här med att sova länge ibland. Å andra sidan, varför det? Ju tidigare jag går upp, desto mer är kvar av dagen och mer hinns med...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du låter som en riktig lantis, en som går upp i ottan och mjölkar kossorna och sen plöjer ett par varv före frukost. Och du ser ju ut som en lantis också, det vet ju jag, ha ha ha ha!!! Ska skicka över fotona sen en dag. Hälsa familjen

2008-08-20 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0