Ny period

Idag börjar en mellan-period, en period av många "sista gången". Sista gången på väldigt länge i alla fall. Med 23 dagar kvar till avfärd gör jag mitt sista arbetspass på caféet i Lund, vilket blir mitt sista arbetspass i Sverige så i eftermiddag ska jag skicka iväg blanketterna till Skatteverket och Försäkringskassan. Sedan kommer jag inte längre stå skriven i Sverige. Smaka på det- känns....overkligt.

Jag har redan ätit frukost för jag körde S till jobb imorse, nu ska jag in i duschen och ut på en promenad innan jobb.

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, nu blir allting sådär bitterljuvt. Är underbart glad för dig sötnos, men det är ofattbart att du lämnar oss så snart! Pussar/F

2008-08-29 @ 23:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0