Min eftermiddag

Idag har jag inte fått särskilt mycket gjort, däremot tog det sin lilla tid att fixa passfoto. Jag bestämde mig till slut för att inte leta upp en automat utan att ta egna bilder och redigera i datorn. På så sätt är det ju mycket lättare att få en bild som jag kan känna mig nöjd med (= snygg på). Det enda krångliga var ju att få rätt storlek på bilden utan att huvudet blev förvräbgt, för litet eller alldeles för stort! Nu är jag i alla fall färdig och ska nu bara införskaffa lite frimärken, sedan åker kuvertet på lådan. 


Dagens outfit:
Grön, a-klockad kjol. (i min garderob sedan länge)
Vit skjorta med grön/guldiga ränder (lillasysters)
Svart väst (lillasysters, slinker ner i min packning kanske)

 Nu är jag sugen på att krypa upp i soffan och mysa lite, är däremot inte sugen på mer kaffe. Det får väl bli lite "hemma"-kolsyrat vatten och den nya IKEA katalogen!! Med posten kom faktiskt lite "nyttig" reklam, det vill säga reklam som jag faktiskt ville ha. Nämligen information om internationellt student konto i Barclay's Bank. Man ska aldrig säga aldrig, heter det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0