lördag

Regnet det bara öser ner!! Det var otroligt lugnt på jobb så de nya tjejerna fick äran att ta kunder medan jag ägnade mig åt att städa. Må vara att det kanske inte är så upphetsande men som omväxling duger det! På väg till bussen var jag väldigt glad över att jag kom ihåg att ta med mig parpaply imorse, ibland lönar det sig, för tankeverksamheten i alla fall, att ha gått IB (eller hur mamma?!) Nu har jag målat om naglarna (målade dem igår men allt gnuggande och skrubbande förstörde effektivt min ansträgning) och bryggt mig en kopp te. Undrar just om det finns något värt att se på dumburken, jag har ju ingen lånebok hemma eftersom jag är för lat för att bry mig om att nyregistrera korten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0