Fortfarande tisdag...

..och jag har klarat av en del ärende.

1.Hade en trevlig pratstund på jobb, om jag vill kan jag få lite timmar när jag är hemma.

2. På banken kunde de inte hitta det felaktiga bankintyget, utsällt i amerikanska dollar istället för i brittiska pund. Jag hade inte med mig det gamla & tyvärr var det nog några månader sedan så det blev svårt att leta upp det eftersom ingen kom ihåg när eller vem som utfärdat det. De tog en ny beställning, som jag inte behövde betala för, och skickar det nya intyget så fort det bara går. Jag gillar verkligen bra service, jag är inte ens det minsta irriterad över att ha behövt åka dit och be om ett nytt.

3. Stannade till i Burlöv och chansade på att biblioteket där skulle ha Arn böckerna. De hade de första 3 i alla fall. Efter mitt förra biblioteksbesök, Lunds Statsbibliotek - vilket måste vara ett av de mest stelbenta institutionerna, slängde jag av alla mina svenska lånekort. Inga problem menade man i burlöv, fram med leg så ordnar vi det! Återigen- bra service!! I gengäld kommer jag meddela en adress i sverige som de kan skicka eventuella påminnelser etc till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0