Another Sunday

Halvtittar på osfinalen i handboll, Frankrike-Island, och funderar över dagen. Efter lunch ska jag iväg och jobba men kanske ska jag tills dess trotsa vädret och ge mig ut på en prommis. Är egentligen inte särskilt sugen på att gå till jobb idag, kan det vara att det är sista passet som gör det? (skulle vara sista passet, jag har tagit ett från en kollega som behövde ledigt) Hursomhelst kommer dagen förmodligen gå snabbt ändå och imorgon ska jag och lillasyster gå och se Arn- Riket vid vägens slut! Ser verkligen fram emot det!!! Nu måste jag bara masa mig iväg till ett bibliotek och låna böckerna. Å andra sidan kan man köpa dem för 39:-/styck, då kan jag läsa dem på resan över till England för jag tvivlar på att man kan låna böckerna i Liverpool. Eller det kanske man kan, är de översatta? (Jag föredrar att läsa påoriginal språk, engelska böcker på engelska, svenska på svenska. ) Visar de rent av filmen med engelsk undertext?? Hmm, i så fall tänker jag se den igen bara för skoj skull (såvida den inte är dubbat).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0