Uppdatering av smått & gott

Nu verkar det som att Bluetooth anslutningen mellan mobilen & laptopen fungerar. Förutom
 den lilla detaljen att kamera albumet är tomt. Hmm....hittade bilderna till slut.

Blommande magnoliaträd på Föreningsgatan i Malmö. Tog denna bild med mobilen på väg från jobb till mormor.

För tillfället är det något besvärligt att knappa på tangenterna. Detta eftersom jag klumpigt nog lyckades skålla handen med kaffesump på jobb igår. Efter att ha arbetat med det hela dagen ansåg S det bättre att packa in min högra hand i ett stort paket. Så för tillfället har jag en fungerande vänsterhand och en vitfärgad klo istället för högerhand.

Har bestämt mig för att acceptera rumserbjudandet från Liverpool, tänkte bara kolla först så att kontraktstiden stämmer. För säkerhetsskull vill jag ha möjlighet att stanna över jul & påsk. Vet ju aldrig vad som händer tills dess och det känns bättre att ha det som en möjlighet snarare än att jag inte har lov till att bo i rummet under dessa 2 lov.

Så mycket mer har nog inte hänt sedan sist. Jag vill dock bara tilläga att jag körde rätt på Maglarp, inga som helst problem. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Usch för att bränna sig, det svider verkligen och tar lite tid att få ordning på.
Verkar som allt ordnar sig för dig med boendet utomlands, det är ju skönt.
Kram Maggan

2008-04-12 @ 10:56:50
URL: http://livsglimtar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0