Snigelfart är också en fart. (of sorts)

But why? Startade om datorn & allt verkade fungera utmärkt, naturligtvis faller det på målsnöret. Åh!

I alla fall så var jag inne och kollade min boendeansökan. Inte för att jag trodde att det skulle ha hänt något utan av vana och för att jag är så otålig. Men de har faktiskt jobbat på och jag har fått erbjudande om ett rum på Derby & Rathbone. Jag har bestämt mig för att avvakta lite innan jag rusar iväg och klickar i "OK". Har ingen bra förklaring på varför, antar att jag bara vill suga på karamellen lite innan saker och ting bestäms. Om jag accepterar erbjudandet kommer jag att bo i rum L141 på Derby & Rathbone- catered, North Mossley Hill Road, Liverpool. Visst rör saker och ting på sig, må vara i snigelfart kan tyckas men i alla fall.

Nu ska jag bara komma ihåg att ringa Skatteverket på måndag, någon verkar ha slarvat bort min inkomstdeklaration & hålla tummarna för att jag kanske får lite välbehövda pengar tillbaka. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0