Förändringar i massor

Senaste tiden har jag mest jobbat på alla dagar. Framöver kommer jag att gå " ner" till heltid vilket passar väl med en vår i full blom. Ser fram emot att kunna njuta mer av det fina vädret & av hemåtvändande vänner! Fick erbjudande om att jobba på även i juni, inget är dock bestämt ännu. Istället för heltid, som föreslaget, verkar istället 3 dagar/vecka mer rimligt.

I helgen beställde jag en bok på nätet som jag hade tänkt avnjuta i soffan på min lediga söndag- en bonus att bli ledig även på lördag. Snopen blev jag när jag kom hem idag & ingen postavi landat i brevlådan. Tvivlar starkt på att det går att hämta ut imorgon- Valborgsmässoafton- då jag inte är hemma förrän efter 20-snåret. Sen är ju 1:a maj en röd dag. Har jag tur rasslar det till i brevlådan på fredag så att någon hinner hämta ut boken i alla fall.

Mycket håller som sagt på att förändras här hemma. I runt en vecka har här packats och donats, en försvinnande del har skett med min hjälp vilket jag inte alls tänker ha dåligt samvete över. Det är först på torsdag som själva flytten sker, själv jobbar jag så jag lär inte märka så mycket av just det. Får se hur det känns framöver istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0