17 April

Som sagt försvinner dagarna, mest för att dessa spenderas på jobb. Så värst mycket annat hinns inte med vilket kanske är lite trist. Fast på detta följer samtidigt att jag heller inte gör av med pengar på impulsshopping.  Väl tajmat var detta vik också- F kommer hem i slutet av maj, E i början av juni. När de väl är hemma har vi alltså gott om tid att umgås samtidigt som jag inte behöver oroa mig över att inte jobba! För tillfället känner jag mig trots allt rätt så positiv. Ser fram emot en riktigt härlig sommar, är till och med sugen på att börja plugga igen- gå på föreläsningar, strukturera anteckningar, gneta över litteratur & lektorer....

Den nya debatten i City (gratis morgontidning) är taxi. Taxi chaufförers mer samt mindre väluppfostrade beteende. Diskuteras gör även att taxichaffisarna anser det orättvist att svarttaxi har bättre än "vita". Eh, ja..är inte poängen med "svart" just att man inte betalar alla dyra skatter & avgifter..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0