14 April

Idag var en förvånansvärt lugn dag på jobb, så lugn att jag slutade en timme tidigare. Till tonerna av Release me sitter jag här hemma med min tekopp ( från E med texten: Om du hade mitt jobb vore du också hysterisk) och surfar på internet samtidigt som jag försöker få bukt med CSN ansökan, de får be om kompletteringar i efterhand. Tycker inte själv att det är en ansökan om att få pengar till att bo på Mars, ibland kan det dock verka så. Nu i veckan är det väl dags att masa mig iväg till en polisstation och ordna ett nytt pass, annars är risken överhängande att jag av nödtvång får stångas med allehanda desperata semesterresenärer. Som att åka till IKEA på helgen för ett paket värmeljus & lite servetter och förundras över köerna.

Jaja, våren verkar i alla fall ha kommit får att stanna. Må hända att det är lite aprilväder men jag jobbar inomhus så det är inte hela världen med lite skurar. Märker skillnad på jobb först om det håller i sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0